+ Інформація про спеціальність, переваги та можливості
Якщо Ви – людина активна, відкрита, уважна та комунікабельна, тоді Ви можете стати кваліфікованим офіціантом, а отже, справжнім обличчям кафе, бару чи ресторану, гарантом високого сервісу і комфорту їх відвідувачів. А опанувати професію офіціанта, відточити майстерність та отримати омріяну путівку в нове життя Ви можете в Новороздільському професійному ліцеї.
Цікаво, що професія офіціанта є однією із стародавніх: на фресках Єгипетських пірамід зображені люди, які подають їжу до столу фараонів. Очевидно, це й були перші офіціанти.
І сьогодні святкування знаменних дат, подій, весілля або ж прийом видатних осіб, презентації тощо передбачають спілкування за урочистим столом і вже неможливі без офіціантів – людей, що беруть активну участь у загальній святковій трапезі.
Як розсадити гостей, які страви подати ,в якому порядку, кому в першу чергу, яке приладдя покласти біля тієї чи іншої страви – саме цим опікується офіціант, саме він з усією відповідальністю забезпечує порядок і бездоганне обслуговування відвідувачів.
Нерідко офіціант не лише обслуговує людей за столом, але й допомагає їм дотримуватися певних правил і етикету споживання їжі. Жоден сучасний спеціалізований заклад ресторанного господарства вже не може обійтися без цього робітника. І у злагодженій команді професіоналів одну із головних «скрипок грає» саме офіціант. Очевидно, що для популярності, авторитету закладу вже недостатньо однієї лише смачної їжі або ж затишної обстановки. Офіціант створює враження про заклад, довершує загальну атмосферу, стає передбачливим і уважним господарем для своїх гостей.
До обов’язків офіціанта входить спілкування з відвідувачем, оперативний прийом замовлення, сервіровка столу. Важливо, що сучасний кваліфікований офіціант повинен володіти здібностями актора, лікаря-психолога, дипломата, мати добре розвинену мову, чітку дикцію, приємні риси обличчя, гарну постанову та ходу. Він має бути дотепним, фізично витривалим, винахідливим та люб’язним.. Цим і багатьом іншим премудростям, а ще – певним таємницям професії навчають у Новороздільському професійному ліцеї.
Відмінна сучасна матеріально-технічна база, досвідчені викладачі та майстри виробничого навчання ліцею сприяють якісній та оперативній підготовці офіціантів, які є конкурентоспроможними на ринку послуг.
До послуг здобувачів освіти – навчальні аудиторії, лабораторія з підготовки офіціантів, барменів облаштовані усім необхідним сучасним професійним обладнанням. Виробниче навчання відбувається безпосередньо у навчальному закладі в умовах, максимально наближених до реальних.
У ліцеї, згідно навчального плану, слухачі у повному обсязі вивчають дисципліни за професією, зокрема, «Санітарію і гігієну», «Організацію обслуговування в ресторанах», «Товарознавство продовольчих товарів», «Професійну етику і психологію», «Технологічне обладнання», «Кулінарну характеристику страв» та інші.
Випускники закладу вміють визначити добовий раціон та його харчову цінність, розрахувати енергетичні потреби людей різних професій; обслуговувати споживачів з особливо складною сервіровкою столів, що відображає національні особливості та тематичну направленість закладу харчування: заміських, національних, тематичних кафе, барів та ресторанів; обслуговувати урочисті та офіційні прийоми, наради, конференції, переговори, зібрання; обслуговувати іноземних туристів; здійснювати попередню сервіровку столів залежно від виду обслуговування; надавати споживачам допомогу під час вибору страв та напоїв; рекомендувати напої до страв; подавати деякі фірмові страви та напої з проведенням заключних операцій в присутності споживача, який замовив ці страви; розраховуватися із споживачами, виписувати рахунок на бланку встановленої форми; здавати виручку в касу закладу в установленому порядку; керувати роботою офіціантів нижчої кваліфікації.
Головне, офіціанти вміють і прагнуть дарувати відвідувачам гарний настрій!
Не секрет, що сучасні вимоги диктують обов’язковість якісного обслуговування, і відвідувачі готові платити за сервіс. І здебільшого за професійністю обслуговування вони визначають і рівень закладу. Подбайте про професійний підхід до побудови свого майбутнього! Навчайтеся у професіоналів!
У СВІТІ ЦІКАВИХ ПРОФЕСІЙ: ОФІЦІАНТ – ЦЕ ТІЛЬКИ ПОЧАТОК…
У розумінні багатьох офіціант – це людина приваблива. Охайний чи охайна, руки повинні бути доглянутими, голос м’який, а на обличчі завжди посмішка. Що ж діється всередині у нього – секрет для всіх, особливо для клієнта. Адже мило посміхаючись, офіціант не завжди відчуває почуття радості по відношенню до гостя. Але етикет – правила для всіх. Назвався офіціантом – будь ним!
Люди приходять в ресторан чи бар не тільки за їжею. Ресторан – це ще й певні враження, а персонал – найбільш видима частина цих вражень.
Уявіть собі будь-яку вечірку! Носити піднос з наповненими склянками і тарілками зі смаженими курячими крильцями, жодного разу нічого не проливши і не перекинувши, саме по собі досить складно, але як щодо того, щоб робити це в кінці довгої зміни або обслуговуючи галасливих футбольних уболівальників? Це може бути абсолютно виснажливо. Ви не повинні бути культуристом, але якщо комфортно себе відчуваєте, швидко і впевнено пробираючись через переповнений зал з важким підносом, бути офіціантом – це ваше.
Чи добре ви справляєтеся з кількома справами одночасно? Чи можете ви з легкістю запам’ятати список найрізноманітніших замовлень? Офіціант повинен здійснювати розрахунки, спілкуватися з персоналом службових приміщень ресторану і бути «особою» для відвідувачів ресторану. Це важке завдання, але щоб ресторан працював належним чином, потрібно вміти це робити швидко і ефективно.
У посадові обов’язки офіціанта входить безліч справ, і це не тільки добре зварена філіжанка запашної кави. Один з обов’язків офіціанта – сервіровка столу, а це справжнє мистецтво зі своїми правилами і законами. Наприклад, застелити скатертиною стіл можна приблизно десятьма способами. Прийомів скручування тканинних серветок взагалі безліч. А уявіть собі обслуговування відвідувачів, м’яко кажучи, без настрою? В цьому наші професії дуже схожі. Крім того, вправним офіціантом має бути людина рухлива та витривала, адже замовлення треба виконувати швидко, якісно та з тривалим навантаженням. Також є важливим чинником у цій професії чистота одягу, посуду, закладу, бо це напряму впливає на репутацію. А чи знали ви, що їжа, яку встигли підняти з підлоги менш ніж за 5 секунд, такою що впала не вважається! Ось так!
Професія офіціанта стала дуже поширеною завдяки створенню мережі закладів ресторанного господарства. Хочете отримати такі навички – у вас є можливість навчатися у Новороздільському професійному ліцеї . І хто знає, можливо серед нинішніх абітурієнтів є присутній майбутній управитель ресторану, адже офіціант – це тільки початок кар’єрної сходинки!
Заголовок
Custom Post type for Courses
Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis